BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Followers

kalau suka...like la...hikhik

Wednesday, April 27, 2011

jodoh di tangan tuhan...!!!!!



ary nieh tb2 ak ader topik nk 2lis lam ny......
ader la idea kit2...myb bb ak gah sdeyh kot...huhuhuhuhu..
JODOH...!!!
apa i2 JODOH ea.......???????
spa twu angkat tgan pat....hihihihi...kongsi la gan sy....=)
ermmm,,now ak dh siap tok tyme mua y akn t'jdi nnty.......
wlaupn iany perit tok ak la...besa la ane ader owg pts cinta epy an...!!!!!!
law ader..owg GILA la kot...hihihixx
b'balik pada topik d'atas...cena ek kta nk twu dye uhh JODOH kta..????
wakakakakakakaaa..!!!!!!






Pernah dengar orang kata “Kalau ada jodoh, tak ke mana”, “tak ada jodoh”,
“jodoh tak panjang” dan sebagainya? Sejauh mana kita faham apa itu jodoh?
Dulu aku selalu guna salah satu ayat tu.
Tapi mungkin dulu aku tak berapa paham secara mendalam maksud jodoh tu.

Orang kata ajal maut, jodoh pertemuan semua di tangan Allah.Aku setuju. Pada aku jodoh setiap orang telah di tetapkan. Kita cuma perlu berdoa supaya jodoh kita itu adalah yang terbaik untuk kita dan berusaha untuk mencari di mana jodoh kita. Bila waktunya sampai, kahwin la kita.....=)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...