BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Anniversary tickers

Followers

kalau suka...like la...hikhik

Sunday, May 22, 2011

SEJUTA KERINDUAN......


DikaLa aku merinDu.....

InGin kutuLis sejuta syair y inDah.....

InGin rasaNya aku berkisaH...

TentaNg semua kerinDuanku.....


Di saat iNi seOlah aku suLit menCari.....

DermaGa yaNg bErairkan tiNta eMas....

Dan peNa antik uNtuk menGukirnya................

Aku takut terDampar di puLau saNa......

Yang penuH Dengan ketiDakpastian............

Sama aDa aku merinDuimu.....


---> OMG..!!! rndu Or x ekk..???hahahaha
skit aty law tnpa balasan...huhuhu
uwarggghhh..!!!!!
benci lOrh mcm nieh.....

---> rndu spa ekk...???
wakakaka..!!!!!!
spa rndu ak..ak un rndu dia...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...